Info

KKK – korduma kippuvad küsimused.

Siit leiate vastused meilt enim küsitud asjade kohta. Palun vaadake see materjal läbi ja loodetavasti leiate oma küsimusele vastuse. Kliki ennast huvitaval küsimusel, kui see ei ole juba avatud. Küsimuse sulgemiseks kliki uuesti küsimuse peal. Kui teie küsimusele siin lehel vastust ei ole, palun võtke meiega ühendust e-maili või telefoni teel.

1. Kui oled leidnud sobiva toote, siis vajuta nuppu “LISA KORVI“.
2. Seejärel kliki üleval paremas nurgas oleval Ostukorvi nupul ning näedki ostukorvi. Kui ostukorvi lisatud toode on ainus, mida soovid tellida, siis vajuta nuppu “MINE MAKSMA” (ostukorvi sisu säilib ka ostukorvi lehelt lahkumisel).
3. Vajutades Vormista ost avaneb tellimuse kinnitamise lehekülg. Palun täida kõik nõutud väljad.
4. Seejärel kinnita oma kättesaamise aadress.
5. Järgmisena saad valida tarneviisi. Palun vali endale kõige mugavam kättetoimetamise viis ning märgi linnuke “Nõustun müügitingimustega” kastikesse, peale tingimustega tutvumist.
6. Kui andmed on korrektsed avaneb sul makseviiside valik. Tasuda saab arve alusel, pangalingi kaudu või krediitkaardiga.
Juhul kui on soov maksta arve alusel tuleb oodata arve saabumist e-postile.
Tellimuse vormistamisel saadetakse sulle igal juhul arve e-postile. Vastavalt panga rekvisiitidele on võimalik tasuda toote eest endale sobivas pangas.
7. Tellimus ongi sooritatud!
Kui sul tekib täiendavaid küsimusi või soovid muutusi tellimuses, siis palun kirjuta aadressile info@peremoobel.ee

Tingimused on kehtivad alates 14.05.2016.

1. Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad peremoobel.ee mööblipoe klientide (edaspidi Klient) ja peremoobel.ee omaniku Pere Mööbel OÜ (edaspidi Müüja) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Müügitingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
1.3. Lisaks käesolevatele müügitingimustele reguleerivad Kliendi ja Müüja vahelisi suhteid Müüja hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.
1.4. Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.peremoobel.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.5. Müüja ja Klient soovivad kaubelda veebilehekülje www.peremoobel.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. Peremoobel.ee mööblipoes tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

2. Hinnakiri
2.1. Müüja e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma transpordikuluta ning sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2. Transpordi hind kuvatakse kliendile ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut.
2.3 Kui soovite ise kaubale järele tulla, siis valides ostu vormistamisel “tulen ise järele”, kaotab süsteem automaatselt transpordi hinna Teie arvelt.
2.4. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu ning teha transpordi kampaaniaid. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3. Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine
3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile “Lisa ostukorvi”.
3.2. Tellimusarve alusel saate tasuda tellitud kauba eest. Tasumiseks saate kasutada pangalinke ning arve kohe tasuda. Tellimusarve ei kohusta Teid veel arvet tasuma, kuid kauba saate kätte siiski alles pärast tellimusarve tasumist.
Juhul, kui arve pole tasutud 3 tööpäeva jooksul, tühistame me selle tellimuse.
3.3. Esitatud tellimust, st kui Kliendile on saadetud e-mailile tellimuse kinnitus koos tellimuse numbriga, enam klient muuta ei saa. Muudatuste tegemiseks tuleb pöörduda info@peremoobel.ee või klienditeenindusse telefonil +372 53455931.
3.4. Müügileping (edaspidi Leping) loetakse sõlmituks, st tellimuse täitmist alustatakse, juhul kui Klient on 3 tööpäeva jooksul tasunud arve Pere Mööbel OÜ arvelduskontole, kui pole kokkulepitud teisiti.
3.5. Nädalavahetusel tehtud tellimust käsitleme esmaspäeval.

3.6. Makse sooritamiseks tuleb valida tellimuse vormistamise leheküljel sobiv makseviis (kas pangalink, järelmaks, krediitkaart või arvega müük). Pärast tellimuse esitamist saadetakse makse aluseks olev arve Tellijale tellimuse kinnitusena ka elektronpostiga. Tellijal on soovitav enne arve tasumist kontrollida, et arves sisalduvad andmed vastavad Tellija tellimuses sisalduvale soovile. Kui Tellija valis makseviisiks pangalingiga tasumise, siis suunatakse ta pangalingi lehele pärast tellimuse esitamist.

3.7. Makseviisid:

3.7.1. Tasun pangalingiga: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Pocopay. Pangalinke pakub Maksekeskus AS (maksekeskus.ee)

3.7.2. Ettemaksu arve– arve alusel pangaülekandega Müüja pangakontole. Arve saadetakse Tellijale tellimuse kinnitusena elektronpostiga. Maksetähtaeg on 3 päeva alates tellimuse kinnituse / arve kuupäevast. Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui arvel näidatud kogusumma on laekunud Müüja pangakontole. Juhul, kui raha ei laeku Müüja pangakontole maksetähtajaja jooksul, siis tellimus ja arve tühistatakse automaatselt.

3.7.3. Tasumine ESTO järelmaksuga (vaata lisaks).

3.7.4. Tasumine LIISI järelmaksuga (vaata lisaks).

4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
4.1 . Kui Kliendi poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Kliendiga eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.
4.2. Kullerfirma toimetab tooted Kliendi poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik. Kaup transporditakse maja välisukse juurde, hoonesisene logistika on eraldi kokkuleppel.
4.3. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.4 Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).
4.5. Vigastatud pakendiga toode tuleb tagastada kullerile ning saata informatsioon e-posti aadressile info@peremoobel.ee või helistada kontakttelefonile +372 53455931.
4.6. NB! Kauba tarneaeg on kuni 4 nädalat!

5. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
5.1. Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
5.2. Tagastatav kaup peab olema pakendis ning taganemisavaldus peab olema Müüjale saadetud kirjalikult meilile info@peremoobel.ee tähtaja (so 14 päeva) jooksul.
5.3. Kliendi tasutud summa tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist e-posti aadressile info@peremoobel.ee.
5.4. Kauba tagastamise kulu kannab Klient, va p 5.5.
5.5. Müüja kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele (st valet toodet).
5.6. Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab Müüja endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut.
5.7. Müüja jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui tellitud kaup on laos otsas ning Klient ei ole nõus Müüja poolt pakutava asendustootega.

6. Pretensiooni esitamise aeg ja kord
6.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
6.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Müüjat probleemist e-posti aadressil info@peremoobel.ee ning esitama järgmise informatsiooni:
– nimi ja kontaktandmed;
– toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod);
– tellimuse nr.
Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Müüjalt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
6.3. Peale pretensiooni esitamist kohustub Müüja Kliendi kaebusele kirjaliku vastuse andma 15 päeva jooksul.
6.4. Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote/detaili parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui keeldub õigustamatult toote/detaili parandamisest või asendamisest või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast kaebuse esitamist või kui toote/detaili parandamise või asendamisega tekitatakse Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi.
6.7. Müüja ei vastuta:
– Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest;
– defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
– toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

7. Vastutus ja vääramatu jõud
7.1. Müüja vastutab Kliendi ees Müüja poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Klient vastutab Müüja ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
7.4. Müüja ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

8. Muud tingimused
8.1 Müüja kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Müüja ei avalda ostude sooritamise käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel. Panga ja ostja vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja kaupmehe vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.
8.2. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
8.3. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.

9. Isikuandmed

9.1. Isikuandmete töötlemisele kohalduvad Privaatsustingimused.

9.2. Pere Mööbel OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Pere Mööbel OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

  • Sleepwell’i toodetele tarneaeg on alates 18 tööpäeva kuni 21 tööpäeva.
  • Tarneaeg 3 – 6 nädalat kehtib tootedele, mida tellitakse otse tehastest.
  • Kui olete ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis Tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.
  • Jaanipäeva ja Jõulude ajal tarneaeg pikeneb riigipühade võrru.

Tarneaja kohta saab täpsustada telefooni (+372) 53455931 või e-posti info@peremoobel.ee

Kauba saabumisel meie lattu võtame Teiega ühendust ning lepime kokku kauba kohaletoimetamise aja.

Transporditeenused teostab kullerfirma Cargobus üle kogu Eesti.

Kohaletoimetamise maksumus on 1 € ning tuleb tasuda koos tellimusega. Kaup transporditakse maja välisukse juurde, hoonesisene logistika on eraldi kokkuleppel.

Peremoobel.ee e-pood kahjuks ise paigaldus teenust ei paku.
Kui Sa arvad, et mööbli kokkupanek on Sinu jaoks liiga aeganõudev voi keeruline, siis küsi abi oma ala spetsialistidelt: Mööblikäpp OÜ-lt.
http://mööblipaigaldamine.ee

Bonell-vedrusüsteem.

BONELL-vedrustus on kõige vanem kasutusel olev vedrusüsteem. Tegemist on lihtsa ja taskukohase lahendusega, kus kõik vedrud on traadiga omavahel seotud. Taoline süsteem on stabiilne, vastupidav ja suhteliselt pika kasutuseaga ning tänapäeval kasutatakse seda põhiliselt alumise vedrukihina kušettides ja kontinentaalvoodites. Vahetult kehaga kokkupuutuvaks vedrukihiks soovitame POCKET – ehk pakitud vedrusüsteemi.


Pocket ja multipocket vedrusüsteem.

POCKET – ehk pakitud vedrusüsteemi puhul on iga madratsivedru pakitud eraldi kangast kotikesse. Tänu pakitud vedrudele saab Sinu keha lamamisel tuge õigetest ja vajalikest kohtadest – keha survele ei allu mitte kogu madratsi pind, vaid ainult see madratsiosa, millele langeb keharaskus. Nii võid end voodikaaslase kõrval vabalt liigutada, ilma et kogu voodipind õõtsuma hakkaks ning kaaslase und segaks.


Vatiin.

Tepitud vatiin on kohev materjal, mis muudab madratsi pehmeks ning mõnusaks. Vatiin säilitab väga hästi oma esialgset vormi, laseb õhku läbi ega oma spetsiifilist lõhna.


Vill.

Vill on soe, pehme ja hingav materjal, mis imab niiskust, kuid ei tundu katsudes niiskena. Selliste ihusõbralike omaduste tõttu on vill populaarne materjal madratsite pealiskihis, mis on magaja kehale kõige lähemal. Kui Sinu madratsil on üks pool villane ja teine puuvillane, pööra villane pool üles talvel – nii on ase soojem ja reguleerib paremini niiskust.


Puuvill.

Puuvill on hingav materjal, mis tundub kehaga kokkupuutel pehme ja mõnusana. Seetõttu kasutatakse puuvilla madratsite katmiseks.


Poroloon.

Tänapäevane poroloon ehk vahtpolüuretaan on pehme, laseb õhku läbi, ei lõhna ega kogu endasse ka võõraid lõhnu; lisaks on poroloon tervislik, kuna ei sobi elupaigaks tolmulestadele.


Lateks.

Lateksit toodetakse looduslikust kummipuu mahlast ehk kautšukist. Materjalina on lateks pehme, vastupidav ja elastne, laseb õhku läbi ning reguleerib ise oma niiskussisaldust. Lisaks on lateks ka tervislik, kuna selles ei paljune tolmulestad.


Kookos.

Kookospähkli kiududest valmistatud materjalikiht muudab madratsi jäigemaks. Selle materjali väga olulisteks omadusteks on naturaalsus, erakordselt hea õhu läbilaskuvus ning jäikus.

-5% E-poe sooduskood: PERE